Live

ANPC vrea blocarea importurilor din China de frica coronavirusului. Tipurile de produse care ar putea fi afectate

Data publicării:
Foto: GettyImages

Virusul mortal din China ar putea bloca importurile anumitor produse la noi în țară. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a transmis o adresă către Direcția de Sănătate Publică Constanța prin care cere sprijinul pentru a împiedica punerea pe piață a unor produse chinezești.

Interdicţia s-ar putea referi, în primul rând, la produse textile, la cosmetice şi la jucării pentru că sunt foarte multe astfel de produse importante din China şi, spun reprezentanţii ANPC, portul Constanţa este locul pe unde intră cele mai multe produse chinezeşti. Reprezentanţii ANPC că ar putea ca asta să fie un pericol pentru români.

ANPC a transmis o solicitare către Direcţia de Sănătate Publică Constanţa, către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, către Direcţia Generală a Vămilor, Biroul Vamal de Frontieră Constanţa Sud şi reaminteşte ANPC în această situaţie că şi inspectorii protecţiei consumatorilor trebuie să participe la intrarea în ţară a acestor produse care provin din China.

Peste 80 de persoane au murit în China din cauza coronavirusul şi există această suspiciune că produsele care vin din China ar putea fi infectate cu periculosul virus.

Editor: Adrian Dumitru

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

Nici n-a stat pe gânduri: soția lui Conor McGregor și-a anunțat decizia, după ce luptătorul a fost condamnat pentru viol

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Furnizori de energie electrică, amendați cu jumătate de milion de lei de Protecția Consumatorului. Ce probleme au găsit comisarii ANPC

Dreptul de a returna produsele cumpărate online sau din magazine de Black Friday. Recomandările directorului ANPC

Recomandări pentru cumpărarea produselor de post. La ce trebuie să fim atenți

Cum încearcă magazinele online să influențeze comportamentul oamenilor de „Black Friday”

Partenerii noștri