Domeniul în care va fi nevoie de peste 1,1 milioane de noi angajați
Traficul aerian crește de la an la an, iar prognozele spun că vom avea nevoie de peste 39.000 de noi aeronave în următorii douăzeci de ani.
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Băsescu, despre un război nuclear: Putin nu-mi dă impresia că a plecat din lumea asta / Cine crede că Rusia va ceda teritoriu se înșală
Asta înseamnă că flota aeriană globală se va dubla, de la 23.000 de avioane de pasageri câte sunt în prezent la aproape 50.000 în 2038.
Potrivit Airbus, în transportul aerian va mai fi nevoie de 550.000 de noi piloţi şi de 640.000 de noi tehnicieni.
Mai este un aspect care trebuie punctat - inclusiv prin deplasarea cu avionul. În România, emisiile produse de traficul aerian au ajuns, anul trecut, la 1,7 milioane de tone de dioxid de carbon. La acest capitol, țara noastră ocupă locul 16 în Europa și 151 în lume.
Față de 2017, am înregistrat o creștere a emisiilor produse de traficul aerian de 22 de procente.
La o privire generală, aflăm că, în 2018, zborurile din toată lumea au produs 895 de milioane de tone de dioxid de carbon, în timp ce oamenii, prin alte activități, au produs 42 de miliarde de tone.
În total, potrivit datelor Asociației Internaționale de Transport Aerian, industria aviatică este răspunzătoare de aproximativ două procente din totalul emisiilor de dioxid de carbon provocate de oameni.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News