Alianța pe care o face Carrefour pentru a face față concurenței
Francezii de la Carrefour şi rivalii britanici de la Tesco anunţă crearea unei alianţe globale de achiziţii pe termen lung. O alianţă strategică, întinsă pe trei ani, prin care cei doi retaileri europeni caută să-şi reducă din costuri şi să ţină piept concurenţie venite din online, în special din partea gigantului american Amazon.
Goană după aur în Amazon
Valoarea hainelor nevândute a ajuns la cifra record de 160 de miliarde de euro
Proces antitrust împotriva Google
Investițiile, ca o armă în mâna chinezilor
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Acordul dintre Carrefour şi Tesco va acoperi relaţiile strategice cu furnizorii cum ar fi serviciile de marketing, colectarea datelor şi achiziţionarea comună a produselor propriilor branduri. Cele două companii afirmă că această strategie va aduce o ofertă mai diversificată pe rafturi şi chiar preţuri mai mici pentru clienţi.
Această alianţă e, mai degrabă, un câştig pentru britanici: Tesco a înregistrat în vânzări de 67 de miliarde de dolari, în vreme ce Carrefour a depăşit în Europa 102 miliarde de dolari.
Acordul cu Tesco exclude afacerile francezilor din China şi Polonia.
Înainte de a anunţa această alianţă, Carrefour susţinea că vrea să-şi sporească prezenţa în online. Are un parteneriat cu Google pentru a-şi majora afacerile online pe piaţa din Franţa. Fără o prezenţă în online şi în lipsa altor strategii, retailerii clasici pierd teren. Nu au nicio şansă să supravieţuiască.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News