Rețeaua de socializare care pare că s-a pregătit cel mai mult pentru a atrage fanii să discute despre partidele de la Cupa Mondială 2014 este Twitter. Utilizatorii care își fac un cont nou pot să aleagă steagul țării pe care o susțin ca fotografie de profil.
Însă, cele mai importante sunt timeline-urile dedicate competiției. Pornind de la hashtag-ul #worldcup, utilizatorii au la dispoziție hashtag-uri secundare pentru fiecare meci sau pentru fiecare țară în parte, scrie The Verge.
Un alt element dedicat Cupei Mondiale este hashflag-ul. Astfel, dacă scrieți primele trei litere ale unei țări cu # în față va apărea steagul acelei țări.
Facebook urmărește un model similar. Rețeaua de socializare adună postările despre Cupa Mondială urmărind același hashtag: #worldcup. De asemenea, de aici, utilizatorii au la dispoziție postările prietenilor, știri și informații despre meciuri, rezultatele din fiecare grupă, echipele și jucătorii care vor evolua la competiția din Brazilia.