Captură Twitter
Rețeaua de socializare care pare că s-a pregătit cel mai mult pentru a atrage fanii să discute despre partidele de la Cupa Mondială 2014 este Twitter. Utilizatorii care își fac un cont nou pot să aleagă steagul țării pe care o susțin ca fotografie de profil.
Însă, cele mai importante sunt timeline-urile dedicate competiției. Pornind de la hashtag-ul #worldcup, utilizatorii au la dispoziție hashtag-uri secundare pentru fiecare meci sau pentru fiecare țară în parte, scrie The Verge.
Un alt element dedicat Cupei Mondiale este hashflag-ul. Astfel, dacă scrieți primele trei litere ale unei țări cu # în față va apărea steagul acelei țări.
Facebook urmărește un model similar. Rețeaua de socializare adună postările despre Cupa Mondială urmărind același hashtag: #worldcup. De asemenea, de aici, utilizatorii au la dispoziție postările prietenilor, știri și informații despre meciuri, rezultatele din fiecare grupă, echipele și jucătorii care vor evolua la competiția din Brazilia.
Pe lângă acestea, Facebook pune la dispoziție și o hartă interactivă, care arată cei mai populari fotbaliști și țara de origine a fanilor.