Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Fuselajul şi aripile sunt construite în proporţie de peste 50 % din materiale compozite, precum plasticul şi fibra de carbon, o premieră pentru Airbus. Noile materiale au rolul de a scădea greutatea avionului şi implicit consumul de combustibil. Producătorii promit un consum cu 25% mai mic comparativ cu alte avioane din această clasă.
Avionul este disponibil în trei versiuni de lungime, cea mai mare având peste 74 de metri. Un A350 poate transporta până la 440 de pasageri pe o distanţă de peste 15.000 de kilometri. Cele două motoare Rolls-Royce sunt cele mai puternice care au fost puse vreodată pe un avion produs de Airbus.
Înainte de a efectua primul zbor real, avionul a adunat deja sute de ore de zbor, în simulator. Costurile totale ale proiectului sunt estimate la mai mult de 12 miliarde de euro. Airbus a primit comenzi pentru peste 600 de avioane de la companii aeriene din întreaga lume. Primul Airbus A350 XWB va fi livrat companiei Qatar Airways, în 2014.