Fără să stea prea mult pe gânduri copiii au intrat în joc. Acuarelele clasice nu mai par la fel de interesate acum.
Aplicaţia numită Watercolors a fost făcută de trei tineri români. A cucerit în doar trei săptămâni o lume întreagă.
„Avem în total peste 1.300.000 utilizatori în primele trei săptămâni. A fost multă muncă”, spune Lucian Dinuţ, project manager.
Patru luni au muncit tinerii ca jocul să ajungă pe telefoanele mobile ale utilizatorilor.
„Ideea noastră a fost să aducem înapoi sentimentul jucăuş din copilărie când ne jucam cu acuarele şi să-l aducem în lumea adulţilor şi ne-am gândit să facem asta”, explică Ancu Radu.
Tinerii IT-işti şi-au dat seama de succes când au descoperit că jocul lor a fost copiat rapid de asiatici.
„A fost o clonă făcută de nişte chinezi şi a apărut la câteva zile de la lansare. Şi noi ne-am mirat cum de au reuşit”, spune Bogdan Florescu.
Succesul le-a adus şi bani mulţi. Câştigurile sunt confidenţiale, dar, ca să ne facem o idee, creatorii unui joc similar pot avea în cont şi 25.000 de dolari pe săptămână, în funcţie de numărul de utilizatori.