Pentru două treimi dintre cei care dețin astfel de dispozitive nu trece o jumătate de oră de când au deschis ochii dimineața că au și pus mâna pe telefon, iar o treime nu apucă nici măcar să ia micul dejun, nici măcar să se spele pe față.
Românii folosesc dispozitivele mobile peste tot, de la primele ore ale dimineţii şi le verifică de zeci dacă nu de sute de ori pe zi. Mobilitatea digitală și conectivitatea sunt tot mai importante în viața personală, dar și în mediul de afaceri.
Peste 60% dintre utilizatorii de smartphoneuri sunt dependenţi de ele. Cum în România sunt în jur de 7,5 milioane de telefoane inteligente, înseamnă că cel puţin trei milioane de români sunt conectaţi la tehnologie între două şi şase ore pe zi.
Peste 40 la sută dintre tinerii sub 35 de ani își verifică telefonul de cel puțin două sute de ori în 24 de ore.
Cele mai căutate informaţii sunt cele din media şi serviciile financiar-bancare.
Domenii ca mass-media, serviciile financiar-bancare și evident companiile din tehnologie și IT oferă utilizatorului român cele mai clare informații care se pot accesa de pe dispozitivele mobile. La polul celălalt, studiul Ernst&Young spune că domenii precum construcțiile, imobiliarele, leasingul, asigurările și petrolul mai au de lucrat la acest capitol.
Dacă ne uităm la programe, aproape 70% dintre orășeni spun că folosesc aplicațiile business, apoi foto& video și cam jumătate muzică. La polul opus, cel puțin declarativ, urmează lifestyle, sănătate și sport.
La nivel global se estimează o creștere a traficului video cu peste 50% pe an până în 2020 datorită serviciilor de streaming video și de includerea de tot mai mult conținut video în spațiul de media și publicitar, iar noi nu o să rămânem în urmă: aproape 90% dintre utilizatori vizionează cel puțin un conținut video pe săptămână.