O echipă de IT-işti clujeni a muncit patru ani pentru a perfecționa aplicaţia. Platforma online le permite firmelor de transport de persoane să verifice, în orice moment, poziţia autocarelor, dar şi numărul de pasageri şi sumele încasate din vânzarea biletelor.
„A fost punctul în plus faţă de ceilalţi concurenţi. Eficientizăm tot ce înseamnă un business cap – coadă. Reprezintă o recunoaştere a firmelor de software din România pe plan internaţional - că şi noi putem crea produse care să fie competitive pe plan european”, spune Erik Barna, managerul firmei IT care a dezvoltat aplicația.
„Faptul că reuşim să facem acea distribuire a pasagerilor pe curse, pe maşini, ajută mult clientul”, spune programatorul Ion Jula. „Văd exact câte bilete au fost vândute, pe ce curse, şi în funcţie de asta îşi setează maşinile pe curse care vor pleca pe traseu”, explică Lavinia Costache, team leader.
Una dintre firmele care folosesc aplicaţia face curse din Cluj-Napoca spre alte oraşe din România, dar şi spre Europa. În doar câteva luni, aplicaţia a redus costurile companiei cu 7%.
Compania a investit 200.000 de euro în dezvoltarea aplicaţiei, iar la proiect au lucrat patru tineri IT-işti din Cluj.