Interesul pentru Pokemon Go a scăzut de zece ori într-o lună de la lansare
Data publicării:
O analiză a Quantum Data Science, bazată pe monitorizarea a 600 de site-uri românești, arată că interesul românilor față de Pokemon Go a scăzut de zece ori la o singură lună după lansare. Jocul pe bază de realitate augmentată a devenit vara aceasta unul dintre subiectele preferate ale redacțiilor de știri din întreaga lume.
Jocul Pokemon Go a fost lansat oficial în România pe 19 iulie 2016 și, în prima lună, peste un milion de români s-au informat despre joc. În primele trei săptămâni numărul românilor interesați de joc a fost de 1,008,614de persoane, arată analiza citată.
Înainte ca jocul să fie disponibil oficial în România existau deja peste 75.000 de oameni care se informau despre Pokemon Go pe site-urile din România, dar evoluția a fost una spectaculoasă imediat după lansarea oficială.
Interesul a scăzut, însă, în primele două săptămâni ale lunii august ajungând la câteva mii pe zi de la peste 100.000 în prima săptămână a lansării.
Conform informațiilor oferite de instrumentele de monitorizare Quantum Data Science în prima lună de la lansare aproximativ 500.000 de români au instalat aplicația Pokemon Go, atât versiunea iOS cât și Android. Trendul este și în această privință descrescător: de la 12.000 de instalări pe zi la 2000 / zi în ultima perioadă.
Cele mai căutate informații pe motoarele de căutare, legat de acest fenomen, au fost: trucuri pokemon go românia, unde poți găsi cei mai rari pokemoni din lume, unde se joacă pokemon go și cum poți să îți recuperezi banii plătiți pentru achiziții în aplicație.