Biz Stone spune că ideea i-a venit când a început să folosească Facebook din nou, după ce a luat o pauză lungă pentru că se simțea copleșit de „zecile de setări, opțiuni și alegeri” pe care rețeaua de socializare le avea încă de la înființare, în 2004.
Co-fondatorul Twitter spune că reclamele de pe Facebook nu sunt tocmai utile sau angrenante și consideră că rețeaua de socializare deținută de Mark Zuckerberg ar trebui să ofere o variantă premium de Facebook, care să coste 10 dolari, dar care să elimine reclamele, după conceptul folosit de site-urile de muzică sau de filme.
„În general, reclamele de pe Facebook nu par utile sau angrenante. Totuși, reclamele sunt tolerate pentru că asta face Facebook gratuit, iar gratuit e plăcut. Am o idee pentru Facebook. Ar putea oferi Facebook Premium. Pentru 10 dolari pe lună, oamenii care chiar iubesc Facebook (și își permit), ar putea să fie scutiți de reclame. Poate și câteva opțiuni speciale”, a spus Biz Stone, într-o postare pe site-ul Medium.com.
Astfel, el spune că, dacă 10% dintre utilizatorii Facebook ar dori să folosească acest serviciu, asta ar aduce un profit de 1 miliard de dolari pe lună.
Mashable scrie că Biz Stone nu este primul care sugerează un astfel de serviciu, însă sfatul său este cu atât mai notabil cu cât vine de la un competitor.
„Întrebarea e dacă Stone ar introduce o opțiune premium și pentru Twitter, să elimine toate postările plătite, dar poate că o să spună asta într-o postare viitoare pe Medium”, scrie Mashable.
Biz Stone nu mai este partener la compania Twitter din 2011, când s-a alăturat lui Ev Williams și au fondat compania The Obvious Corp.