În această zonă, Koleos va trebui să se lupte cu modele precum Nissan X-Trail, Mitsubishi Outlander sau Kia Sorento.
Spațiul suplimentar este folosit în principiu la locurile din spate, acolo unde pasagerii beneficiază de un spațiu generos pentru genunchi. Creșterea în înălțime a dus la înălțarea scaunului șoferului, care stă - spun cei de la Renault - la un nivel aflat cu 15 centimetri mai sus față de Talisman, reprezentantul francezilor în segmentul sedanurilor medii.
Renault anunță faptul că SUV-ul său beneficiază de un sistem de tracțiune integrală nepermanentă cu diferențial blocabil, element care promite un comportament off-road de vârf în segment. Garda la sol a noului SUV Renault este de 21,3 centimetri.
Sub capotă, viitorii clienți ai lui Koleos se vor putea baza pe trei motoare pe benzină și pe două diesel-uri care vor urca de la 130 la 175 CP. Transmisia poate fi manuală sau automată X-Tronic, ultima împrumutată de la Nissan.
Fiind vârful de gamă în zona SUV-urilor, Renault Koleos oferă toate elementele pe care clienții le pot regăsi deja pe Talisman. Așadar este disponibilă gama de sisteme de siguranță activă care oferă frânare automată la viteze de peste 40 km/h, monitorizare a unghiului mort, monitorizare a distanței față de mașina din față, avertizare la părăsirea benzii și recunoașterea semnelor de circulație.
Lansarea europeană a noului Renault Koleos va avea loc la începutul lui 2017.