Maşina este disponibilă în premieră într-o configuraţie de 5+2 locuri şi două tipuri de tracţiune 4x4, în timp ce una dintre cele mai importante noutăţi pe care le aduce acum este greutatea mult redusă faţă de generaţia precedentă.
Noul Range Rover Sport este mai uşor cu 420 de kilograme decât predecesorul său, lucru posibil graţie arhitecturii din aluminiu folosite de ingineri la realizarea caroseriei. Evident, greutatea mult mai mică a îmbunătăţit mult şi consumul, indiferent de motorizarea aleasă.
În prezent sunt disponibile patru motoare, două pe benzină şi două diesel. Primele sunt un V6 turbo de 3 litri şi 340 de cai-putere şi un V8 de 5 litri şi 510 cai-putere, în timp ce amatorii de motorină au la dispoziţie două versiuni de 3 litri, cu două variante de putere, 258 de cai, respectiv 292 de cai. Mai târziu va fi disponibil şi un motor de 4,4 litri şi 339 de cai, pentru ca în 2014 să fie deja anunţată o versiune hibridă.
SUV-ul are un preţ de pornire de 63.116 euro cu tot cu TVA, iar importatorul şi-a fixat o ţintă de vânzări pentru acest an cuprinsă între 130 şi 150 de unităţi Range Rover Sport, în condiţiile în care primele livrări vor fi făcute în luna septembrie.