Dacă prima generaţie, care a intrat pe piaţă în 2006, a avut iniţial scopul de a se impune pe pieţele emergente, plus Franţa, unde s-a mers mult pe ideea apartenenţei la grupul Renault, noua versiune este mai mult orientată spre spaţiul german.
Tendinţele prin care designul adoptat de Dacia odată cu lansările ultimelor sale modele au fost de altfel tot mai elocvente, mai ales în cazul compactelor Sandero şi Sandero Stepway.
Acum a venit rândul noului Logan MCV să preia un stil exterior mai modern, specific modelelor break, şi un design interior substanţial revizuit, aici remarcându-se înlocuirea uşilor cu deschidere laterală din spate cu un hayon.
Cu un volum al portbagajului de 573 de litri, noul Logan MCV vine din standard cu ESP, direcţie asistată, airbaguri laterale şi bancheta spate rabatabilă. Totodată, maşina poate fi echipată cu un sistem multimedia MEDIA NAV, prezentat prima dată pe Lodgy, limitator/regulator de viteză, asistență la parcarea cu spatele şi funcţia Eco mode.
Noile motorizări turbo pe benzină şi turbo diesel TCe 90 şi 1.5 dCi asigură o plăcere mai mare la condus, dar şi un consum redus, precum şi emisii de dioxid de carbon maiscăzute.
Conform Dacia, cea de-a doua generaţie Logan MCV va fi disponibilă la comandă începând din luna iunie.