La mai bine de 10 ani de la lansarea lui Veyron, Bugatti a reuşit să producă din nou o maşină care sparge tiparele şi schimbă tot ce se credea posibil pentru o maşină de stradă. Noul Bugatti Chiron, botezat după un pilot de curse francez din perioada interbelică, este cea mai rapidă şi puternică maşină din lume. Viteză maximă: peste 420 de kilometri pe oră, un motor de 8 litri, cu 16 cilindri şi 4 turbine care produce 1.500 de cai putere.
Performanţele sunt atinse în ciuda unei mase de 2 tone. Preţul lui Chiron, ca şi la Veyron, este unul enorm: 2,4 milioane de euro, iar producţia este limitată la 500 de exemplare. Producătorul francez a primit deja 150 de comenzi, iar livrările vor începe în octombrie.
Sărbătoarea celor de Bugatti a fost stricată de suedezii de la Koenigsegg, care au venit cu o maşină cu performanţe foarte asemănătoare. Regera are tot 1500 de cai putere, dar motorul pe benzină este cuplat unuia electric. De asemenea, noul Koenigsegg este cu 500 de kilograme mai uşor decât Bugatti Chiron. Poate de aceea, suedezii îşi descriu maşina cu cuvântul "Megacar"