Este interesant de amintit traseul companiei Dacia, preluată în urmă cu 14 ani de Renault. În acest timp, au fost lansate nu mai puţin de şapte modele: de la diversele tipuri de Logan, până la Dacia Van, Sandero şi Duster.
Succesul lui Duster este unul dintre principalele argumente pe care le are la îndemână Renault, pentru a traversa criză economică mondială.
Că atare, dincolo de cifrele excelente din Europa, SUV-ul produs. iniţial, doar la Mioveni a ajuns să fie fabricat acum şi în Rusia, Brazilia şi India, cu menţiunea că în unele dintre aceste locuri, maşina este doar asamblată.
La fel se va întâmplă pe viitor şi în Indonezia, unde partenerul local al lui Renault va începe să asambleze Duster, din 2014 şi va construi o reţea de 45 de dealeri în următorii trei ani.
Indonezia este a patra cea mai populată ţară de pe glob, cu 250 de milioane de locuitori. Numai anul trecut, aici s-au vândut peste un milion de maşini noi. Iar Duster a fost cel mai cerut model al lui Renault în prima parte din acest an.
Toyota şi marca să Daihatsu au jumătate din piaţă din Indonezia, unde gradul de motorizare este scăzut: doar 36 vehicule la mia de locuitori.
Pentru cele mai tari noutăți, teste și reportaje auto, moto și chiar velo, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea„La Volan”.