Când o marcă americană cu o tradiție precum Cadillac decide să implementeze o schimbare atât de importantă precum modificarea emblemei, lumea din jur devine, brusc, mai atentă.
Compania specializată în automobile de lux a avut mereu ca element central al logoului său diferite versiuni ale blazonului familiei fondatorului. În total, de la înființarea sa în 1902, Cadillac a trecut prin 38 de variante de emblemă.
Cea cunoscută nouă, din perioada modernă, a fost introdusă în 2000. 14 ani mai târziu, americanii au renunțat la cununa de lauri și au umblat puțin la forma blazonului, astfel că, de la jumătatea anului acesta, au un nou logo.
ATS Coupe a fost primul care l-a purtat în centrul grilei, iar Cadillac a prezentat și versiunea sedan a acestuia. Pe lângă siglă și grilă, masina a primit și alte updateuri discrete: două noi opțiuni de culoare, noi finisaje disponibile la interior și compatibilitate completă cu Siri, binecunoscutul asistent personal de pe iPhone.
Mai sunt câteva noutăți la nivelul sistemelor de siguranță și al celui de infotainment, însă gama de motorizări a rămas aceeași.