Scandalul a început pe 18 septembrie, deci aproape trei sferturi din lună trecuse până să înceapă deranjul. Audi a livrat peste 170.000 de autoturisme graţie cererii solide venite de pe pieţele din SUA şi Sudul Europei.
Foarte interesant: creștere mare în America. Audi a recunoscut că în cazul său 2,1 milioane de maşini pe plan global au fost echipate cu acel software care permitea vehiculelor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor, dar nu şi în timpul operaţiunilor normale.
E nevoie de mai multe luni pentru a vedea influența asupra vânzărilor, dar deja au apărut și tot felul de detalii care sugerează că oamenii nu vor renunța la mașini.
Reuters transmitea astăzi poveștile mai multor clienți din Statele Unite care povesteau reporeterilor că nici măcar nu se vor duce cu mașinile în service dacă vor fi rechemate. Nu vor să piardă din puterea motorului și să le urce consumul. Acestea sunt marile temeri legate de resoftarea mașinilor. Posesorii sunt destul de impasibili la faptul că poluează mai mult. Sunt interesați de capacitatea motorului de consum și de fiabilitate.