Cum se trage direct din acesta, Seria 4 Convertible nu a venit cu noutăți de design față de modelul de bază din gama sa. A preluat însă acoperișul pliabil de la versiunea pe care o înlocuiește în portofoliul constructorului bavarez, în dauna topurilor textile pe care le preferă tot mai frecvent alți producători de pe segment.
Hard-top-ul folosit de BMW Seria 4 se poate decapota în numai 20 de secunde prin acționarea unui buton, inclusiv în mers, până la viteza de 18 kilometri. Dacă mașina este decapotată, volumul portbagajului este de numai 220 de litri, crescând însă la 370 de litri când caroseria este acoperită.
BMW are, pentru început, trei posibilități de motorizare, dintre care una singura va fi diesel. Aceasta este 420d, care vine cu propulsorul de doi litri și 184 de cai, existent și pe modelele din Seria 5. Motorul poate pune în mișcare mașina până la suta de kilometri, în doar 8,2 secunde, pentru ca viteza maximă să se ridice la 235 km/oră. Pe benzină există 428i, care este dotată cu un motor supraalimentat de doi litri și 245 de cai și 435i Convertible, cu un motor cu șase cilindri în linie și 306 cai-putere.
Acesta asigură sprintul de la zero la 100 de kilometri pe oră în numai 5,6 secunde. Trasmisiile sunt deopotrivă manuale și automate, în șase, respectiv opt trepte. Fiecare versiune Seria 4 Convertible va fi dotată cu sistem Start/Stop.
Pentru cele mai tari noutăți, teste și reportaje auto, moto și chiar velo, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan”.