Televiziunea Digi24 și site-ul Digi24.ro sunt cele mai de încredere surse de informare ale românilor, arată cel mai recent raport realizat de Reuters și Universitatea Oxford despre presa din România. Potrivit raportului, datele din 2021 „relevă prima schimbare majoră din ultimii cinci ani în topul mărcilor online”. Digi24.ro a devenit „cel mai folosit brand”, mai arată raportul Reuters/Oxford.
„Nivelul de interes pentru știri a fost atât de ridicat în timpul pandemiei, încât datele noastre din 2021 relevă prima schimbare majoră din ultimii cinci ani în topul mărcilor online. Digi24.ro, versiunea online a canalului de știri Digi24, a devenit cel mai folosit brand, depășind astfel site-ul de știri al ProTV”, se arată în raport.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Succesul Digi24 pare să se datoreze setei publicului pentru actualizări imediate la știrile despre COVID-19. Conform datelor Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), traficul Digi24 a crescut puternic în momentele de îngrijorare ale publicului în legătură cu boala COVID-19 sau în momentele în care autoritățile au anunțat noi măsuri.”, precizează raportul Reuters/Oxford.
Potrivit raportului, încrederea în mass-media a crescut ușor, în timp ce încrederea în social media a scăzut.
„Cele mai de încredere trusturi încearcă să ofere o imagine echilibrată, în timp ce multe altele au o reputație senzaționalistă sau partizană. Șapte din zece respondenți declară că au folosit mai mult de șapte surse diferite pe săptămână, online și offline.”, se arată în raport.
Cele mai de încredere trusturi de presă sunt Pro TV, Digi24 și EuropaFM. Acestea sunt urmate de Radio România și Televiziunea Publică.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Publicul românesc se bazează în principal pe TV și online ca surse de știri. La capitolul surse de informare offline, Digi24 se situează după ProTV, se mai arată în raportul Reuters/Oxford. Cercetarea a fost realizată în perioada ianuarie-februarie 2021.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Raportul complet poate fi citit AICI.
Echipele Digi24 și Digi24.ro le mulțumesc românilor pentru încredere!