Operatorii români din turism se plâng că ţara noastră nu este promovată suficient în străinătate

Data actualizării: Data publicării:
Ediţia de primăvară 2022 a Târgului de Turism al României, in Bucuresti, 24 februarie 2022
Operatorii din turism cer ca la fiecare eveniment internaţional la care România participă să existe şi un stand de informare turistică. Foto: Octav Ganea/Inquam Photos

Destinaţiile de vacanţă româneşti şi România, ca destinaţie internaţională, nu sunt promovate suficient în alte ţări ţări ale lumii, atrage atenţia Federaţia Patronatelor din Industria Ospitalităţii (FPIOR), mai ales în condiţiile în care birourile de turism ale României în străinătate au fost desfinţate, informează Agerpres.

"În industria ospitalităţii din România ştim bine că, din păcate, destinaţiile de vacanţă româneşti şi România, ca destinaţie internaţională, nu sunt promovate suficient în ţări ale lumii ce pot fi considerate emitenţi importanţi de turişti, mai ales după desfiinţarea Birourilor de Turism ale României din străinătate. De aceea, în Federaţia noastră şi în Organizaţiile de Management al Destinaţiilor în care ne implicăm, am decis să ne îndreptăm către misiunile economice ale României din ţările care ne interesează pentru a atrage turişti. Din păcate, ştim că, de mult prea mulţi ani, nu există materiale de promovare în limbi de circulaţie internaţională, care să ajungă la ambasadele României", a afirmat secretarul general al federaţiei, Corina Martin.

FPIOR solicită înfiinţarea Agenţiei Române pentru Investiţii şi Comerţ - care se află în directa subordonare a Secretariatului General al Guvernului - ca, printr-un protocol care să fie semnat cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului şi cu federaţiile naţionale din turism, să se stabilească ferm că, la fiecare eveniment internaţional la care România participă, din orice sector economic, să existe obligatoriu şi un stand de informare şi promovare turistică a României.

"Oriunde suntem prezenţi în lume, ca ţară, trebuie să ne prezentăm - mai întâi cine suntem, unde suntem şi ce avem de oferit. Pentru ca acest obiectiv să devină politică naţională, va fi nevoie să pregătim şi să expediem materiale de informare şi promovare turistică la toate misiunile diplomatice ale României", a mai spus Martin.

Editor : D.R.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Un nou ajutor de la stat, 1.250 de lei pe lună timp de un an. Cine sunt românii care...
Digi FM
David Popovici, criticat public pentru că și-a cumpărat mașină de lux la 20 de ani: „O decizie extrem de...
Pro FM
Shakira, susținută de Chris Martin după despărțirea de Gerard Piqué: „El a fost acolo pentru mine”
Film Now
Sebastian Stan, în centrul atenției la Globurile de Aur 2025, unde a fost însoțit de iubita lui. Ce mesaj i-a...
Adevarul
Liderul separatist din Transnistria neagă ajutorul Chișinăului privind criza energetică: Toate acestea sunt...
Newsweek
Blocaj la Casa de Pensii. Sistemul informatic nu funcționează. Ce pensii nu vor crește?
Digi FM
Ce a răspuns Florin Piersic când Dan Negru l-a sunat să-l întrebe dacă este adevărat că s-a retras la...
Digi World
Şapte tipuri de cancer sunt legate de consumul de alcool. Ce măsuri solicită autoritățile medicale din SUA
Digi Animal World
Ce s-a întâmplat cu un câine la 15 minute după ce stăpânul său a murit. Familia a fost devastată
Film Now
(VIDEO) Discursul emoționant al lui Sebastian Stan după ce a câștigat Globul de Aur. Actorul a rostit câteva...
UTV
Sebastian Stan a castigat primul Glob de Aur din cariera pentru rolul sau din „A Different Man”. Mesaj...