Operatorii români din turism se plâng că ţara noastră nu este promovată suficient în străinătate

Data actualizării: Data publicării:
Ediţia de primăvară 2022 a Târgului de Turism al României, in Bucuresti, 24 februarie 2022
Operatorii din turism cer ca la fiecare eveniment internaţional la care România participă să existe şi un stand de informare turistică. Foto: Octav Ganea/Inquam Photos

Destinaţiile de vacanţă româneşti şi România, ca destinaţie internaţională, nu sunt promovate suficient în alte ţări ţări ale lumii, atrage atenţia Federaţia Patronatelor din Industria Ospitalităţii (FPIOR), mai ales în condiţiile în care birourile de turism ale României în străinătate au fost desfinţate, informează Agerpres.

"În industria ospitalităţii din România ştim bine că, din păcate, destinaţiile de vacanţă româneşti şi România, ca destinaţie internaţională, nu sunt promovate suficient în ţări ale lumii ce pot fi considerate emitenţi importanţi de turişti, mai ales după desfiinţarea Birourilor de Turism ale României din străinătate. De aceea, în Federaţia noastră şi în Organizaţiile de Management al Destinaţiilor în care ne implicăm, am decis să ne îndreptăm către misiunile economice ale României din ţările care ne interesează pentru a atrage turişti. Din păcate, ştim că, de mult prea mulţi ani, nu există materiale de promovare în limbi de circulaţie internaţională, care să ajungă la ambasadele României", a afirmat secretarul general al federaţiei, Corina Martin.

FPIOR solicită înfiinţarea Agenţiei Române pentru Investiţii şi Comerţ - care se află în directa subordonare a Secretariatului General al Guvernului - ca, printr-un protocol care să fie semnat cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului şi cu federaţiile naţionale din turism, să se stabilească ferm că, la fiecare eveniment internaţional la care România participă, din orice sector economic, să existe obligatoriu şi un stand de informare şi promovare turistică a României.

"Oriunde suntem prezenţi în lume, ca ţară, trebuie să ne prezentăm - mai întâi cine suntem, unde suntem şi ce avem de oferit. Pentru ca acest obiectiv să devină politică naţională, va fi nevoie să pregătim şi să expediem materiale de informare şi promovare turistică la toate misiunile diplomatice ale României", a mai spus Martin.

Editor : D.R.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Reacția unor americani când au văzut cum conduc șoferii din România: Mai nebuni decât albanezii
Digi FM
Cu frumoasa lui familie, pe covorul roșu. Richard Gere, fericit alături de soția sa și de fiul lui cel mare...
Pro FM
Christina Aguilera, ținta comentariilor dure: „Nu mai arată ca înainte!” Artista, acuzată că a slăbit prea...
Film Now
Ashton Kutcher, fotografiat în timpul unei discuții tensionate, după zvonurile privind divorțul de Mila Kunis...
Adevarul
„Familii cu inima frântă”. Turistă de 19 ani moartă, după ce a băut „shot-uri” gratuite în vacanță. Alte...
Newsweek
Pensionarii cu pensie mică și grupe de muncă, victorie uriașă în instanță. Când iau bani mai mulți?
Digi FM
Cameron Diaz revine la Hollywood după o pauză de mai bine de 10 ani. Cum arată azi celebra actriță din „Masca”
Digi World
Întâlnire de record. Cea mai scundă femeie din lume și cea mai înaltă femeie din lume s-au cunoscut: "A fost...
Digi Animal World
Un cadou total neașteptat de Crăciun. Reacția angajaților unui magazin când au găsit un șarpe în brazii...
Film Now
Ralph Macchio, onorat cu o stea pe Hollywood Walk Of Fame: „Înseamnă totul pentru mine”. Cum arată azi...
UTV
Lidia Buble, inselata de fostul iubit: detaliul neasteptat care i-a dezvaluit adevarul despre „Maria”