O reclamă la un baton de ciocolată Snickers a provocat o revoltă în rândul internauților din China și l-a făcut pe producătorul celebrului baton să își ceară scuze public și să modifice materialul care i-a ofensat pe chinezi.
Mars Wrigley, producătorul batonului de ciocolată Snickers, și-a cerut scuze vineri pentru o reclamă de lansare a unui produs Snickers despre care utilizatorii chinezi de pe rețelele sociale au spus că sugerează că Taiwanul este o țară, informează Reuters.
Videoclipuri și fotografii de la un eveniment de promovare a unei ediții limitate a batonului Snickers, în colaborare cu trupa K-pop BTS, despre care se spune că este disponibil doar în „țările” Coreea de Sud, Malaezia și Taiwan, au stârnit un val de critici pe platforma chineză Weibo.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Ulterior, producătorul a publicat scuze pe contul său Snickers China de pe platforma Weibo și a precizat că a fost modificat conținutul relevant.
„Mars Wrigley respectă suveranitatea națională și integritatea teritorială a Chinei și își desfășoară operațiunile comerciale în strictă conformitate cu legile și reglementările locale chineze”, a adăugat compania americană.
Revolta față de reclama Snickers a venit în contextul în care sensibilitățile legate de Taiwan în China continentală au atins cel mai înalt nivel din ultimele decenii, după ce președintele Camerei Reprezentanților din SUA, Nancy Pelosi, a vizitat marți insula, ceea ce a determinat China să anunțe exerciții de tragere cu focuri reale fără precedent în jurul insulei și o listă lungă de interdicții de import pentru produsele taiwaneze.
Editor : I.C