Un proprietar de Tesla din Scoția a spus că a suferit un șoc atunci când a primit factura de service, după ce mașina lui a fost afectată de ploaie.
Johnny Bacigalupo și partenerul lui, Rob Hussey, au declarat pentru presa scoțiană, citată de Business Insider că au primit o factură de 17.374 de lire sterline, adică 20.064 euro, pentru a-și repara Tesla, după ce bateria a fost deteriorată de ploaia de săptămâna trecută.
„Sincer, nu pot să cred că asta s-a întâmplat cu adevărat. Când m-au sunat, m-am gândit că vom primi o factură de 500 sau 1.000 de lire sterline”, a declarat Bacigalupo pentru Edinburgh Live. „Când mi-au spus că este peste 17.000 (lire sterline - n.n.) mi s-a părut revoltător. Inima mi-a stat în loc, sincer.”
Elon Musk a declarat în 2019 că înlocuirea unei baterii la un autoturism Tesla ar putea costa între 5.000 și 10.000 de dolari, însă costurile s-au modificat în 2023. Recurrent Auto, o platformă specializată, spune că, de fapt, înlocuirea bateriei ar putea costa oriunde în lume între 5.000 și 20.000 de dolari.
Când mașina celor doi nu a mai pornit, au chemat o firmă de remorcare și au trimis-o la reprezentanța Tesla din Edinburgh. Bacigalupo și Hussey au primit miercurea trecută telefon și au fost informați că bateria a fost „deteriorată din cauza ploii”.
Pentru că garanția de 8 ani nu acoperă această defecțiune, cei doi au fost întrebați dacă doresc să efectueze reparația care costă 20.064 de euro.
„Vreau să fac reparația? Am fost uluit și nu mi-am putut găsi cuvintele”, a spus Bacigalupo, care i-a transmis reprezentantului Tesla că nu este de vină pentru defecțiune.
Cei doi au înaintat o sesizare către departamentul de relații cu clienții de la Tesla și speră să primească un răspuns care să-i mulțumească.
Într-o situație similară s-a aflat anul trecut un canadian proprietar de Tesla. După ce i s-a spus că ar trebuie să plătească 26.000 de dolari pentru o baterie nouă, acesta a decis să-și vândă mașina.
Editor : D.C.