Pentru prima oară în istorie, îngerii Victoria's Secret au defilat în China. Noua colecţie de lenjerie a fost lansată la Shanghai, acolo unde pe scenă au urcat 55 de manechine din 20 de ţări. Printre ele celebrul top model brazilian Alessandra Ambrosio, care şi-a luat la revedere de la fani. A fost ultimul show al celebrei case de modă la care a participat.
Top-modelele braziliene Adriana Lima, Lais Ribeiro și Alessandra Ambrossio, portugheza Sara Sampaio, la sud-africana Candice Swanepoel, suedeza Elsa Hosk sau americancele Bella Hadid, Lily Aldridge și Karlie Kloss s-au numărat printre vedetele acestui spectacol devenit unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului, relatează Agerpres.
Au defilat pe podium în total 55 de modele din 22 de țări, iar anul acesta Lais Ribeiro a fost aleasă să poarte ''Fantasy Bra'', un sutien realizat din diamante și safire, care anul acesta s-a numit ''Champagne Nights'' și a fost estimat la 2 milioane de dolari (1,7 milioane de euro).
La spectacol a participat și top-modelul spaniol Blanca Padilla, care a purtat aripile de îngeraș pentru al doilea an consecutiv, de data aceasta în stilul unei zeițe grecești. Este prima dată când show-ul firmei americane de lenjerie de corp Victoria's Secret se desfășoară în Asia. Anul acesta au defilat pe podium un record de modele din China, în total șapte, printre care și vedeta Liu Wen, cea mai bine plătită din țară.
Nu a defilat pe podium Gigi Hadid, așa cum a confirmat în urmă cu câteva zile top-modelul american pe contul său de Twitter. Deși nu a existat o explicație oficială, motivul pare să fie difuzarea unui clip în care tânăra poate fi văzută ținând în mână un biscuit reprezentându-l pe Buddha și îngustându-și ochii pentru a imita trăsăturile acestuia.
Nici cântăreața Katy Perry nu a participat la spectacol, după ce în 2015 artista a purtat la un concert în Taiwan o rochie cu imprimeu de floarea soarelui, considerată un simbol al separatiștilor taiwanezi.
Spectacolul va fi transmis la televiziune la 28 noiembrie și va putea fi văzut în 190 de țări. Se așteaptă să poată depăși, sau cel puțin egala audiența ediției de anul trecut, care a fost de 1,4 miliarde de telespectatori.
Alegerea de anul acesta a metropolei Shanghai face parte din ofensiva comercială a Victoria's Secret pe piața chineză, unde la începutul anului firma americană și-a inaugurat primul magazin oficial chiar în acest oraș.