Investiție de 400 de milioane de dolari pentru fericirea angajaţilor
Data publicării:
LinkedIn vrea să ajute companiile din întreaga lume să afle cât de fericiţi şi motivaţi sunt angajaţii lor, iar pentru asta a investit 400 de milioane de dolari.
Reţeaua de socializare orientată spre mediul de afaceri a cumpărat start-up-ul american Glint care calculează fericirea angajaţilor dintr-o companie pe bază de sondaje.
Este cea mai mare achiziţie a companiei din ultimii doi ani după ce a fost preluată de Microsoft pentru 26 de miliarde de dolari.
Preţul tranzacţiei nu a fost comunicat oficial încă, însă surse apropiate companiei au declarat pentru CNBC că LinkedIn ar fi plătit deja peste 400 de milioane de dolari pentru Glint.
Anul trecut start-upul american, cu peste 200 de angajaţi, era evaluat la 220 de milioane de dolari. Printre clienţii săi se numără divizia de maşini autonome a Alphabet şi United Airlines.