Scandal pe aeroportul din Constanţa. Peste 200 de pasageri aşteaptă de mai bine de 17 ore ca să plece spre Londra. Cursa lor era programată aseară în jurul orei 21:00 şi de atunci sunt duşi cu vorba, spre disperarea lor.
Actualizare 14:55. Reprezentanții companiei Wizz Air au transmis un punct de vedere cu privire la acest incident:
„Wizz Air confirmă că zborul W9 3775 de la Constanța către Londra Luton din data de 12 iunie 2019 a suferit o întârziere din cauza unei verificări tehnice neprevazute cauzată după impactul cu o pasăre. Pasagerilor li s-au oferit vouchere de alimentare și cazare. Cu toate că situația este în afara controlului Wizz Air, ne cerem scuze tuturor celor afectați pentru inconvenientele cauzate, dar siguranța pasagerilor, echipajului și a aeronavei este prioritatea companiei.”
- Trebuia să dormim, să stăm, să ne relaxăm, să mâncăm ceva şi veneam fresh şi plecam. Aşa stăm în aeroport ca fraierii! Nici să ieşim, nici să intrăm nu putem!
- Ba da, puteţi să ieşiţi!
Zborul a fost anulat din cauza unei defecțiuni tehnice. Cei peste 200 de pasageri sunt și la această oră pe aeroport.
Purtătorul de cuvânt al Aeroportului Mihail Kogălniceanu a precizat că a fost vorba despre o aeronavă a companiei Wizz Air, care venea din direcția Londra, iar la aterizare a lovit o pasăre.
„După parcare, comandatul aeronavei a efectuat verificările necesare, considerând că sunt necesare verificări suplimentare din parta unei echipe tehnice de la București. Zborul era programat să decoleze la 20:50. În urma deciziei companiei, zborul a fost reprogramat pentru astăzi în jurul orei 11:10. Pasagerilor li s-au oferit băuturi răcoritoare și croissante”, a adăugat purtătorul de cuvânt.
Ea a mai spus că unii pasageri au preferat cazarea în Constanța pe timpul nopții, în timp ce alții au dorit reprogamarea zborului în alte zile.
Zborul este reprogramat acum să decoleze la ora 14:30, potrivit ultimei informări a companiei Wizz Air.