Asta înseamnă că flota aeriană globală se va dubla, de la 23.000 de avioane de pasageri câte sunt în prezent la aproape 50.000 în 2038.
Potrivit Airbus, în transportul aerian va mai fi nevoie de 550.000 de noi piloţi şi de 640.000 de noi tehnicieni.
Mai este un aspect care trebuie punctat - inclusiv prin deplasarea cu avionul. În România, emisiile produse de traficul aerian au ajuns, anul trecut, la 1,7 milioane de tone de dioxid de carbon. La acest capitol, țara noastră ocupă locul 16 în Europa și 151 în lume.
Față de 2017, am înregistrat o creștere a emisiilor produse de traficul aerian de 22 de procente.
La o privire generală, aflăm că, în 2018, zborurile din toată lumea au produs 895 de milioane de tone de dioxid de carbon, în timp ce oamenii, prin alte activități, au produs 42 de miliarde de tone.
În total, potrivit datelor Asociației Internaționale de Transport Aerian, industria aviatică este răspunzătoare de aproximativ două procente din totalul emisiilor de dioxid de carbon provocate de oameni.