Circulația rutieră pe cei 22 de kilometri ai lotului 4 de pe Autostrada Lugoj-Deva a fost deschisă la 14 august. Dar o porțiune de 21 de kilometri din aceeași autostradă Lugoj - Deva nu a fost recepționată de CNAIR, pentru că are probleme: a fost construită în valuri.
Acesta este motivul pentru care autoritățile au refuzat să semneze actele de recepție, în urmă cu două săptămâni, când constructorul anunța că a finalizat lucrările.
Compania de Autostrăzi a dat firmei constructoare termen de două luni și jumătate să repare lucrurile. Inspecția ulterioară va da verdictul dacă bucata de șosea rapidă poate fi deschisă circulației între Coșevița-Timiș și Ilia-Hunedoara.
Lotul 3 al autostrăzii inaugurate acum două săptămâni, deși finalizat, nu a fost recepționat, pentru că CNAIR a acuzat calitatea slabă a lucrărilor. Acum s-a aflat care este problema: asfaltul este în valuri.
Lotul 3, de 21 de kilometri, se întinde între Ilia şi Holdea şi a fost construit de Asocierea de firme Teloxim Con SRL, Comsa SA, Aldesa Construcciones SA şi Arcadis Eurometudes SA, care a obţinut contractul pentru derularea investiţiei, estimată iniţial la 580 de milioane de lei, fără TVA.
După ce vor fi dați în folosință și cei 21 de kilometri între Ilia și Holdea, am avea autostradă continuă de la Sibiu la Nădlac cu excepția unui sector de 9 km din Lugoj-Deva- lotul 2, care abia de o lună este în re-licitare.