Cei mai mulţi folosesc telefonul personal pentru shoppingul la birou, iar aproape o treime calculatorul sau laptopul de serviciu şi pierd pentru asta, în medie, o oră şi jumătate pe lună, potrvit unui sondaj realizat de BestJobs.
Peste jumătate dintre ei admit că alocă în jur de 30 de minute pentru fiecare sesiune de cumpărături, însă există şi angajaţi care iau o pauză de la sarcinile de serviciu pentru a face cumpărături pe internet mai des, de câteva ori pe săptămână sau chiar zilnic.
Orele preferate pentru cumpărăturile online la birou sunt între 15 şi 18 şi între 9 şi 11 dimineaţa, doar o mică parte dintre angajaţi preferă să facă această activitate în pauza de prânz.
În plus, 1 din 5 angajaţi români spun că intră pe site-urile magazinelor online chiar şi atunci când nu au ceva de cumpărat în mod special, profitând de eventualele momente libere din timpul serviciului.