„Dacia a devenit marca numărul 5 pe piaţa autoturismelor şi vehiculelor comerciale uşoare (LCV). Sandero este al treilea model din Franţa, iar noul Duster, lansat în octombrie 2013, este un succes major", se arată într-un comunicat al Renault privind vânzările de pe piaţa franceză în luna decembrie şi în 2013.
Dacia a înregistrat cea mai mare creştere anul trecut pe piaţa franceză şi s-a plasat pentru prima dată pe locul 5 pe piaţă pe ansamblul unui an întreg, fiind aproape de marca de pe locul al patrulea, notează Renault.
Pe segmentul autoturismelor, Dacia a înregistrat anul trecut vânzări de 89.844 unităţi în Franţa, în urcare cu 11,2% faţă de 2012, iar cota de piaţă a mărcii a avansat de la 4,2% la 5%.
La nivel de grup, vânzările Renault au scăzut cu 0,7%, la 547.700 automobile şi vehicule comerciale uşoare, în timp ce cota de piaţă a urcat cu 1,2 puncte, la 25,4%.
Piaţa auto franceză a scăzut cu 7,1% în primele 11 luni ale anului trecut, la 1,615 milioane automobile livrate, potrivit datelor prezentate în luna decembrie de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile.
Vânzările Dacia în Uniunea Europeană au urcat în perioada ianuarie-noiembrie cu 21,1%, cea mai bună creştere în topul mărcilor, la 260.500 maşini.