(P) Liderul experienței clienților Sitel Group accelerează transformarea globală prin rebranding la Foundever

Data actualizării: Data publicării:
Laurent-Uberti-4_jpg
Laurent Uberti, președinte, CEO și co-fondator al Foundever
Din articol

Noua identitate a companiei globale, condusă de descoperitori, își întărește și mai mult misiunea de a oferi soluții pentru experiența clienților mărcilor de top din lume, cu echipa sa de 170.000 de angajați.

Astăzi, Sitel Group®, unul dintre cei mai mari furnizori din lume de produse și soluții pentru experiența clienților, a anunțat oficial că devine Foundever. În urma achiziției Sykes Enterprises, Inc. (SYKES) în 2021, grupul și-a consolidat locul printre primii trei furnizori de experiență pentru clienți din lume. Rebrandingul Foundever reflectă angajamentul companiei față de inovare, dinamism și oferirea unei experiențe de cea mai bună calitate pentru clienți.

„Industria noastră s-a schimbat complet de când am înființat această companie acum 30 de ani”, a declarat Laurent Uberti, președinte, CEO și co-fondator al Foundever. „Ceea ce înainte era manual și local este acum în mare parte digital și global. Cu toate acestea, experiența clientului rămâne în centrul comunicării de la om la om. De mai bine de trei decenii, ne-am străduit să inovăm și să ne adaptăm vremurilor, păstrând în același timp o puternică orientare umană în soluțiile noastre. Sunt mândru să spun că am crescut cu succes de la un mic startup la o companie globală, care poartă peste 9 milioane de conversații cu clienții în fiecare zi și oferă informații valoroase de la aceștia, pentru a sprijini clienții noștri în călătoria lor de transformare digitală. Lansarea Foundever este o șansă de a ne întoarce la rădăcinile noastre ca afacere și de a simplifica experiența clienților pentru mărcile pe care le ajutăm.”

Combinarea puterii globale cu un spirit antreprenorial agil, premiat, îi permite Foundever să se dezvolte și să aibă know-how-ul digital pentru a ajuta mărcile de top din lume să dezvolte cele mai bune strategii de experiență a clienților pentru clienții lor. Cu suport în peste 60 de limbi și birouri în 45 de țări, Foundever are o acoperire cu adevărat globală și venituri de 4 miliarde USD. Cu 170.000 de angajați în întreaga lume, compania este capabilă să deservească peste 750 de mărci în Europa, America, Asia-Pacific și Africa.

Benedita Miranda_General Manager Sitel Portugal, Espanha, Itália e Grécia
Benedita Miranda, General Manager Sitel Portugalia, Spania, Italia și Grecia

„Devenind Foundever, deschidem o nouă pagină, cu care avem oportunitatea de a îmbunătăți valorile companiei care au fost susținute de zeci de ani”, a declarat Olivier Camino, Fondator Global COO și co-fondator al Foundever. „Cererile consumatorilor se schimbă, iar mărcile trebuie să fie capabile să ofere experiențe clienților săi mai rapid și cu o complexitate tot mai mare. De când am înființat această companie, nu am încetat să ne dezvoltăm și să ne schimbăm pentru a răspunde nevoilor moderne, găsind echilibrul între om și tehnologie. Deoarece știm că relațiile cu angajații au impact asupra modului în care aceștia tratează clienții, susținem o cultură corporativă a diversității și incluziunii, creând un mediu care ajută familia noastră Foundever nu numai să își atingă obiectivele, ci și să le depășească.”

Noul brand subliniază baza solidă de expertiză pe care este construită compania. Deși în continuă evoluție, organizația susține astăzi aceleași principii pe care a fost fondată, menținând același nivel de curiozitate și pasiune.

“Found” (engl. găsit - nota trad.) exprimă curiozitatea noastră constantă de a căuta inovații pentru a crea soluții argumentate, iar „ever” (engl. pentru totdeauna - nota trad.) dezvăluie flexibilitatea noastră și dorința noastră de a ne adapta constant la nevoile în schimbare ale pieței și ale clienților.

Compania rebrandată continuă să ofere aceleași soluții de înaltă calitate pentru experiența clienților, pentru care sunt cunoscute Sitel Group și SYKES, evoluând pentru a integra noi soluții și tehnologii de ultimă oră, analize și soluții personalizate pentru experiența clienților, concepute pentru a răspunde nevoilor mărcilor de astăzi. Atunci când dezvoltă soluții pentru clienți, echipa Foundever se angajează să învețe, să dezvolte și să integreze astfel de soluții, pentru a se asigura că acestea răspund nevoilor specifice ale clientului, inclusiv înțelegerea culturilor, valorilor și modelelor de operare specifice la nivel uman pentru a le aborda cu unic provocări de afaceri.

Cu valori adânc înrădăcinate de creativitate, dăruire și atitudine, Foundever oferă o gamă de servicii de înaltă calitate, inclusiv servicii de suport clienți, optimizare a fluxului de lucru, vânzări și păstrarea clienților, precum și de dezvoltare de strategii și planuri, experiență clienților prin mai multe canale, organizarea procesului de organizare, autoservire și boți, analiză și inteligență artificială, experiență clienților în rețelele de socializare, Web3, precum și autoinstruire și dezvoltare. Soluțiile de experiență clienți ale fondatorului facilitează și accelerează transformarea digitală combinând expertiza profundă și analiza datelor pentru a optimiza operațiunile. De asemenea, compania acordă prioritate serviciilor precum vânzările și păstrarea clienților, suport tehnic, suport back-office, colectarea datoriilor, prin construirea încrederii și într-un mediu sigur, pentru a oferi asistență completă pentru clienți.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați noul site web al companiei la: www.foundever.com.

Despre Foundever

Foundever este un lider global în experiența clienților. Cu 170.000 de colaboratori în întreaga lume, suntem echipa din spatele celor mai bune experiențe pentru mai mult de 750 de mărci de top din lume și de primă importanță digitală. Soluțiile noastre inovatoare, tehnologiile și cunoștințele în experiența clienților sunt menite să susțină nevoile operaționale ale clienților noștri și să ofere clienților o experiență perfectă în momentele care contează pentru ei.

Foundever combină puterea și amploarea globală cu abordarea agilă și antreprenorială a culturii noastre de descoperire, permițând companiilor de toate dimensiunile și industriile să-și transforme experiența clienților.

Faceți cunoștință cu noi la: www.foundever.com și contactează-ne pe LinkedIn, Twitter, Facebook și Instagram.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Un copil de 6 ani, dispărut în 1951, a fost găsit în viață după șapte decenii
Digi FM
Andreea Bănică, dezamăgită după vacanța în Grecia: „Nu mai este ce a fost odată!” Ce a nemulțumit-o pe artistă
Pro FM
Iubita lui Mick Jagger, despre diferența de vârstă de 44 de ani dintre ei: „Nu mă gândesc la asta, oamenii...
Film Now
Filmul care învinge „Transformers One” într-o cursă neaşteptat de strânsă în box office-ul nord-american
Adevarul
Turistă din Cehia, despre România: ”Din cauza creșterii standardului de viață, dispare o parte din...
Newsweek
Cine e românca ce a luat Premiul Nobel pentru cel mai mare experiment din istorie? Neștiută în țară
Digi FM
Ce pensie are Theodor Stolojan. Fostul premier nu s-a ferit să dezvăluie ce sumă încasează lunar: „Am fost...
Digi World
Cât de nocive sunt pentru sănătate uscătoarele de rufe pe care le avem acasă. Avertismentul lansat de oamenii...
Digi Animal World
Autoritățile au crezut că au găsit un vultur rănit, dar când l-au analizat, au izbucnit în râs. Ce avea, de...
Film Now
Foștii colegi din „Friends” își fac griji pentru Matt LeBlanc. „Recenta tragedie le-a arătat cât de scurtă și...
UTV
Brad Pitt si iubita sa, Ines de Ramon, stralucesc la premiera filmului „Wolfs” in Hollywood, alaturi de...