(P) COTNARI își rebranduiește gama-fanion susținută de Grasa de Cotnari și lansează un nou vin roze

Data actualizării: Data publicării:
Imagine_gama_Cotnari_780x440

COTNARI, unul dintre liderii pieții de profil din România, lansează o amplă campanie de re-branding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tamâioasă Românească, Fetească Albă și, în premieră pentru această gamă, roze din Busuioaca de Bohotin.

Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și s-a bazat pe o serie complexă de cercetări de piață și consumator care au relevat nevoia unei schimbări profunde în universul mărcii.

Rezultatul final aduce cea mai mare transformare vizuală a Gamei Cotnari față de anul 1997, moment în care s-a realizat ultima schimbare de etichetă.

0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Astfel, Gama Cotnari nu se bucură doar de o sticla nouă și elegantă cu logo în relief, o etichetă care combină elementele definitorii ale gamei cu modernitatea cerută de consumator, dar și de un produs nou: roze din Busuioaca de Bohotin în varianta demisec și demidulce ca raspuns la tendințele de consum din piață.

Toate aceste noutăți de produs vor fi comunicate printr-o nouă platformă de comunicare al carui nume este “Viața de Cotnari”:

Vinul este alături de noi de atât de multă vreme încat ajuns să întrupeze pentru oameni o sumă de caracteristici speciale. Vinul înseamna prietenie, tradiție, pasiune, poezie, întelepciune, bogăție, eleganță, și tot așa, multe, multe alte trăsături profund umane.

Platforma „Viața de Cotnari” este o colecție de momente memorabile care justifică extraordinarele calitați ale soiului fanion (dar odată cu el al întregii game). La Cotnari, acolo unde cresc doar soiuri românești autentice, iar oamenii trăiesc după valorile vinului în fiecare zi, e locul unde spiritul vinului românesc traiește cu adevarat”. a declarat Constantin Deleanu - președinte Cotnari SA)

Campania, ce va rula între 22 iulie și 30 septembrie, se bazează pe un mix de tv, promovare in-store și online. De asemenea, vânzările vor fi susținute de un program inovativ adresat segmentului Horeca: orice comandă online pe site-ul www.cramelecotnari.ro îi aduce userului un voucher pe care îl poate folosi pentru a se bucura de o sticlă de vin gratis într-una din sutele de locații partenere ale progamului.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Imaginile zilei! Gestul făcut de Ilie Bolojan când nu ştia că este filmat. Cei din jur au rămas fără cuvinte...
Digi FM
Alex Dobrescu, tatăl copiilor Cristinei Cioran, ridicat de polițiști. Este acuzat de trafic de substanțe de...
Pro FM
Justin Bieber, imaginile care au stârnit controverse printre fani: „Ești tată, ar trebui să fii un exemplu...
Film Now
O recunoști pe actrița cu carieră legendară și trei Globuri de Aur? Pozată alături de asistentul ei, la o zi...
Adevarul
Un român îmbrăcat cu o uniformă falsă de militar instigă la violență pe net. Postarea a înfuriat internauții
Newsweek
EXCLUSIV Nicio pensie nu a intrat la Mica Recalculare. Când va funcționa sistemul informatic?
Digi FM
Moartea lui Gene Hackman. Ce spun reprezentanții companiei de gaz din New Mexico, în urma anchetei efectuate...
Digi World
Alimentele care-ți strică dinții la fel de tare ca zahărul. Le consumi des, dar nu te gândești la impactul...
Digi Animal World
Un șobolan a făcut spectacol într-un metrou din New York. Imaginile cu rozătoarea „dansând” pe bară sunt...
Film Now
"Mama lui Stifler" din American Pie, despre zilele ei de petrecăreață: "Eram complet lipsită de control și nu...
UTV
Madalina Ghenea a intors toate privirile la petrecerea lui Elton John