„O cafea cu conștiință”, proiectul ce susține femeile care cultivă cafea

Data publicării:
_H4A5057

Strauss Coffee BV, una dintre cele mai mari companii de cafea din lume, lansează un nou proiect, în parteneriat cu femei care cultivă cafea din diferite colțuri ale lumii. Acest proiect este gândit pentru a oferi sprijin, la nivel global, fermelor conduse de femei, efectul dorit fiind de a îmbunătăți producția, de a produce în mod sustenabil cafea gustoasă, susținând în același timp femeile și promovând egalitatea în comunitățile de cafea din regiuni în curs de dezvoltare din întreaga lume.

_H4A5366

Strauss Coffee a iniția proiectul din dorința de a pune în aplicare valorile esențiale ale companiei, în special nevoia emancipării rolului femeii pe piața internațională a cafelei. Studiile arată că femeile fac 70% din munca fizică, dar că dețin doar 15% din terenuri, din facilitațile necesare procesării, sau din produsele comercializate.

_H4A5388

Atunci când femeile fac cea mai mare parte din munca depe câmp, este estimată o îmbunătățire cu 20%-30% a randamentului, ceea ce duce la o îmbunătățire a calității cafelei. O implicare cu 2,5%-4% mai mare a femeilor-fermier a crescut producția în agricultură, iar acest lucru ar putea reduce cu 100-150 de milioane numărul oamenilor care nu au ce mânca în întreaga lume.

_H4A5057

Ca parte a strategei de sustenabilitate a companiei – o ceașcă de cafea cu conștiintă – acest proiect include 5 parteneriate cu asociații ale femeilor care cultivă cafea din piața de dezvolatare până la sfarșitul lui 2017. Parteneriatele vor include achiziționarea boabelor de cafea, dar și acordarea de suport financiar, expertize ale cafelei și mijloace tehnologice acestor asociații, toate fiind menite să îmbunătățească productivitatea și abilitățile în afaceri. Cafeaua din aceste parteneriate va fi folosită pentru brandurile din fruntea companiei, precum Elite Coffee, MK Fresh, Doncafe Fresh, dar și pentru edițiile limitate din magazinele intenaționale.

Compania a investit și dezvoltat brand-uri locale de cafea, care sunt lideri de piață în Brazilia, Polonia, România, Serbia, Rusia, Ucraina și Israel. Compania operează pe 14 piețe din întreaga lume, având aproximativ 7.500 de angajați.

Misiunea Strauss Coffee este de a promova cultura cafelei și de a împărtăși pasiunea pentru cafea cu consumatorii din întreaga lume.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cum arată Ștefan Hrușcă acum, la 67 de ani. Artistul este de nerecunoscut
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
Miliardarul Jeff Bezos se căsătorește: Nuntă fastuoasă, de 600 de milioane de dolari, în Aspen, pe...
Newsweek
Ultimele vești de la Casa de Pensii despre indexarea pensiilor în ianuarie: Va veni direct majorată
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Scarlett Johansson nu-și dorește ca fiica sa să afle acest lucru despre ea: „Mi-e atât de rușine”
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...