Strauss Coffee BV, una dintre cele mai mari companii de cafea din lume, lansează un nou proiect, în parteneriat cu femei care cultivă cafea din diferite colțuri ale lumii. Acest proiect este gândit pentru a oferi sprijin, la nivel global, fermelor conduse de femei, efectul dorit fiind de a îmbunătăți producția, de a produce în mod sustenabil cafea gustoasă, susținând în același timp femeile și promovând egalitatea în comunitățile de cafea din regiuni în curs de dezvoltare din întreaga lume.
Strauss Coffee a iniția proiectul din dorința de a pune în aplicare valorile esențiale ale companiei, în special nevoia emancipării rolului femeii pe piața internațională a cafelei. Studiile arată că femeile fac 70% din munca fizică, dar că dețin doar 15% din terenuri, din facilitațile necesare procesării, sau din produsele comercializate.
Atunci când femeile fac cea mai mare parte din munca depe câmp, este estimată o îmbunătățire cu 20%-30% a randamentului, ceea ce duce la o îmbunătățire a calității cafelei. O implicare cu 2,5%-4% mai mare a femeilor-fermier a crescut producția în agricultură, iar acest lucru ar putea reduce cu 100-150 de milioane numărul oamenilor care nu au ce mânca în întreaga lume.
Ca parte a strategei de sustenabilitate a companiei – o ceașcă de cafea cu conștiintă – acest proiect include 5 parteneriate cu asociații ale femeilor care cultivă cafea din piața de dezvolatare până la sfarșitul lui 2017. Parteneriatele vor include achiziționarea boabelor de cafea, dar și acordarea de suport financiar, expertize ale cafelei și mijloace tehnologice acestor asociații, toate fiind menite să îmbunătățească productivitatea și abilitățile în afaceri. Cafeaua din aceste parteneriate va fi folosită pentru brandurile din fruntea companiei, precum Elite Coffee, MK Fresh, Doncafe Fresh, dar și pentru edițiile limitate din magazinele intenaționale.
Compania a investit și dezvoltat brand-uri locale de cafea, care sunt lideri de piață în Brazilia, Polonia, România, Serbia, Rusia, Ucraina și Israel. Compania operează pe 14 piețe din întreaga lume, având aproximativ 7.500 de angajați.
Misiunea Strauss Coffee este de a promova cultura cafelei și de a împărtăși pasiunea pentru cafea cu consumatorii din întreaga lume.