Dacia, motorul profitului Renault în 2013. Constructorul a avut de câştigat cel mai mult din marca românească
Data publicării:
Dacia a condus Renault spre o creştere a profitului de aproape 60% în 2013. Constructorul francez a înregistrat un profit de peste 1,2 miliarde de euro, principala locomotivă fiind chiar marca românească. Au existat şi reduceri de preţuri care au impulsionat vânzările. În total, veniturile Renault au trecut de 40 de miliarde de euro, o creştere de sub 1%.
Anul trecut, Renault a vândut cu aproape 80.000 de maşini mai mult decât în 2012. Din acest total, 60.000 de maşini au venit de la Dacia, care a vândut în total 430.000 de unităţi anul trecut.
Renault a fost singurul mare producător auto din Europa care a avut livrări în creştere, iar Dacia a fost motorul acestei evoluţii pozitive. Pentru anul acesta, compania franceză prognozează atât o majorare a vânzărilor, cât şi una a profitului.