Record de programări la frizerii. Ce măsuri au luat saloanele de înfrumusețare și ce obligații au clienții
Data actualizării: Data publicării:
Și saloanele de înfrumusețare se redeschid din 15 mai. După anunțul făcut ieri de președintele Klaus Iohannis, telefoane au sunat în continuu pentru progrămari.
Sorin Scăiceanu, proprietarul unui salon: Am făcut foarte multe programări. După ce președintele a făcut anunțul la televizor, telefoanele au „explodat”. Până în luna iunie programul este „full”. Am făcut programări relaxate, deci numai unul la unul - client cu stilist.
Înainte, de ezemplu, la un vopsit, cât clienta aștepta, luam alt client. Am eliminat acest mod de lucru. Angajatul va sta doar cu clienta respectivă. Evident că vom pierde, dar este bine pentru siguranță. Ne-am aprovizionat cu tot ce trebuie – măști, dezinfectanți, mănuși, viziere pentru angajați, termometru digital la intrare, soluție dezinfectantă la intrare.
Clienții, la intrarea în salon se vor dezinfecta cu soluția pusă la dispoziție, vor purta obligatoriu măști, li se va lua temperatura și oricine va avea un simptom de răceală, de boală, nu va putea intra.
Noi, din respect pentru clienți nu vom crește prețurile. Eu nu m-am simțit bine când s-au scumpit roțiile în piață. Așa nici clientele noastre nu se vor simți bine dacă noi vom scumpi manopera. Am decis, ca proprietari ai salonului, să ne micșorăm profitul o perioadă. Vor exista pierderi, pentru că avem costuri suplimentare.