Saloanele de coafură, muzeele și lăcașurile de cult s-au redeschis luni în Germania în cadrul măsurilor de relaxare treptată a restricţiilor de izolare impuse pentru a încetini răspândirea noului coronavirus.
Proprietarii saloanelor și frizeriilor au trebuit să se adapteze "noului normal" și au introdus măsuri de siguranță atât pentru angajați cât și pentru clienți. Fără sală de așteptare, fără reviste, fără tunsori pe părul uscat și menținerea distanței de 1,5 metri între scaune, acestea sunt noile reguli pe care germanii vor fi nevoiți să le respecte, scrie BBC.
Mănușile trebuie purtate până când părul clientului este spălat, iar bacteriile de afară au fost eliminate, ulterior putând fi îndepărtate pentru tunsul propriu-zis. De asemenea, angajații și clienții nu au voie să vorbească față în față, iar orice discuție legată de culoare sau stilul tunsorii trebuie să fie cât mai scurtă. Totodată, saloanele trebuie să înregistreze numele clienților pentru o mai bună evidență.
Saloanele de coafură și frizeriile sunt printre primele servicii redescchide în majoritatea țărilor care au decis să relaxeze restricțiile anti-COVID.
Dar cât de ușor pot fi respectate aceste reguli de către angajații din saloane?
Alison Badrick din Buckinghamshire a declarat, pentru BBC, că noile reguli sunt utile, dar va fi o provocare să fie implementate ca la carte, mai ales când vine vorba de tunsul clienților în condițiile în care aceștia poartă măști de protecție.
Elasticul măștii va îngreuna tăierea părului din zona urechilor, a explicat Alison. „Dacă nu produc o mască care se lipește pe față, nu știu cum va funcționa”.
Președintele asociației germane de profil a sugerat, în cadrul unei emisiuni TV, că clienții ar putea să-și dea masca jos pentru scurt timp și să o țină cu mâna în dreptul gurii.
Normele de distanțare socială vor obliga saloanele să-și reducă numărul de clienți. Un reprezentant al lanțului Blue Tit din Marea Britanie estimează că saloanele vor lucra la 50% din capacitatea lor obișnuită. Compania plănuiește ca după fiecare client să introducă o pauză suplimentară de 15 minute pentru dezinfectarea instrumentelor și a scaunelor, iar angajații vor lucra în două ture.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.