Compania americană e unul dintre cele mai mari nume din industria dispozitivelor la purtător. A vândut 22 de milioane de brăţări de fitness anul trecut şi a devenit interesat de start-upul românesc mulţumită platformei de software şi a echipei de design.
Vector Watch a scos 12 modele de ceasuri pe care le-a vândut în 25 de ţări, inclusiv Thailanda şi Singapore. Fondatorii, Andrei Pitiş, din spatele aplicaţiei Clever Taxi, şi Radu Georgescu, creatorul antivirusului RAV, au adus în companie directori de la Timex şi Fossil şi designeri care au lucrat pentru Nike. De acum înainte Vector Watch nu va mai lansa nimic, iar echipa sa va fi absorbită de Fitbit.
Americanii însă nu stau ca pe roze. Cu puţin timp înainte au cumpărat un producător şi mai mare de ceasuri inteligente tocmai fiindcă afacerea de bază cu brăţări de fitness a scăzut în ultimul trimestru al anului trecut cu aproape 20%.
Fitbit îşi schimbă acum strategia şi vrea să se concentreze pe ceasuri, adică exact pe felia la care se pricepe Vector.