Printre obiectivele pentru 2025 ale start-upului QuickLegal, axat pe livrarea de soluții digitale pentru încasarea facturilor la timp, se numără scalarea pe piața franceză, o piață care, așa cum spune Iulia Andrițoiu, CEO și cofondatoare a firmei, poate reprezenta o „rampă de lansare” inclusiv pentru start-upurile românești.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Pe lista obiectivelor noastre pentru acest an se află extinderea pe piața din Franța. Aceasta este un punct strategic, deoarece piața franceză este mult mai matură din punct de vedere al tehnologiei, antreprenoriatului și al susținerii ecosistemului de start-upuri”, declară Iulia Andrițoiu.
Referindu-se la piața franceză, Iulia Andrițoiu subliniază sprijinul vizibil pe care atât autoritățile, cât și mediul de business îl oferă celor aflați la început de drum. Un exemplu în acest sens este programul denumit Station F, din care și QuickLegal face parte din 2024.
„Vedem din ce în ce mai multă susținere din partea mediului privat și a celui de business. Există programe de incubare și accelerare care pot reprezenta o rampă de lansare pentru start-upurile românești care își doresc să crească la nivel european și, de ce nu, global”, afirmă Iulia Andrițoiu.
Pentru a capta interesul investitorilor și al pieței, în acest sector de activitate în care activează și QuickLegal, este necesară furnizarea de produse puternice, care încorporează tehnologie de ultimă generație. De altfel, QuickLegal a făcut deja acest lucru, integrând inteligența artificială în procesarea documentelor, extragerea de date și interpretarea acestora, inclusiv a răspunsurilor primite pe e-mail în vederea calificării acestora.
Care este cheia succesului în acest business?
„Componenta de parteneriat. Prin parteneri reușim să ajungem la un public cât mai larg”, mai spune Iulia Andrițoiu. Prin rețeaua de parteneri, QuickLegal își construiește relații de încredere, de susținere reciprocă și accelerează creșterea în piață.
Editor : A.D.V.