LDK, un brand românesc de electrocasnice, a cucerit o nișă liberă în România: electrocasnicele colorate. Pe lângă aragazuri, gama de produse în diverse culori va fi lărgită din ianuarie cu frigidere, incorporabile, aparate de aer condiționat și multe altele. În 2017, LDK va intra în marile rețele de retail din România, urmând a-și extinde apoi vânzările în țările vecine.
LDK electrocasnice: cum ar fi să ai un aragaz roșu, verde, mov, portocaliu sau bej?
Credeați că nu mai este nimic de inventat pe piața electrocasnicelor? Ei bine, v-ați înșelat. LDK, un brand românesc de electrocasnice, a venit cu o gamă inovatoare de produse: electrocasnicele colorate. Clienții pot alege aragazuri colorate în diverse culori: roșu, mov, verde, portocaliu, bej, negru, gri sau alb. Deocamdată, LDK a pus culorile doar pe gama de aragazuri însă promite că, din ianuarie, românii vor putea alege să-și decoreze bucătăria și cu frigidere sau incorporabile multicolore sub marca LDK. Mai mult, la vară veți putea să vă răcoriți sub un aparat de aer condiționat roșu, Jet Black sau auriu.
Electrocasnicele în culori - un pariu câștigător
Decizia companiei Tonis Trade, firma care deține brandul LDK, de a dezvolta electrocasnice în culori a fost una curajoasă. Astfel, compania constănțeană cucerește o nișă neexploatată în prezent și aduce diversitate în bucătărie mizând pe aragazuri, frigidere, mașini de spălat în culori. Iar pariul făcut de LDK a fost unul câștigător, aragazurile colorate aflându-se deja în casele a mii de români. De asemenea, există precomenzi din partea revânzătorilor pentru frigiderele colorate și pentru incorporabile, ambele game fiind deja în procesul de producție. Dar culoarea nu este singurul atu al produselor LDK. Faptul că sunt produse de calitate este dovedit și de faptul că rata de intrare în service a electrocasnicelor de la LDK este de sub un procent, adică cu 50% mai mică decât al oricărui alt brand prezent pe piața românească.
LDK vinde bine în România și atacă piețele externe
Faptul că are produse fresh, inovatoare, fiabile și la un preț corect a ajutat brandul LDK să obțină cifre bune de vânzări și să-și facă deja planuri de extindere a operațiunilor pestre granițele României. Anul 2017 este destinat consolidării pieței din România și lărgirii gamei de produse colorate urmând ca, din 2018, LDK să fie vândut în Ungaria, Bulgaria și probabil Cehia.
„Am pariat pe electrocasnicele colorate și am reușit să acoperim o nișă care era ignorată în România. Suntem deja în negocieri avansate ca produsele LDK să intre în marile rețele de retail din România și facem pași rapizi pentru a ne extinde vânzările în țările vecine”, a declarat Eugen Petică, executive manager Tonis Trade.
În momentul de față, electrocasnicele colorate de la LDK se găsesc în rețeaua de magazine proprii a Tonis Trade, în rețelele partenerilor din întreaga țară dar și pe magazinele online http://www.tonis.ro, emag.ro, cel.ro, evomag.ro și altele.