Societatea Națională a Apelor Minerale (SNAM) vrea să-și aducă propria sticlă de apă pe rafturile magazinelor, scrie Digi Economic despre încercările companiei deținute de stat de a deveni îmbuteliator.
Societatea Națională a Apelor Minerale încearcă de câțiva ani să devină chiar ea îmbuteliator, fără succes până acum. Dar surse din companie spun că acest lucru s-ar putea întâmpla chiar de anul viitor.
Nu există încă o denumire de brand aleasă pentru viitoarea apă minerală a statului, dar directorul SNAM, Alin Udriște, a sugerat recent, la o conferință, că ar putea fi cumva legată de Dacia, „pentru a sublinia apartenența la spațiul carpato-danubian”.
„Noi, ca stat, avem atașați comerciali în multe din țările lumii, multe dintre acestea cu probleme serioase în procurarea de apă pentru băut. Ar putea promova apa noastră pentru livări la export. Apoi, să nu uităm că avem război la graniță. Apa este resursă strategică declarată ca atare de CSAT. Trebuie să avem o capacitate la care să apelezi de urgență în caz de ceva nedorit”, a mai spus directorul SNAM.
Citește continuarea pe Digi Economic.