Carrefour formează o alianță cu un gigant britanic. Mutarea strategică a lanțului de hipermarketuri
Data publicării:
Tesco şi Carrefour au confirmat luni că au format o alianţă strategică pe termen lung pentru a se folosi de puterea lor de achiziţie în negocierile cu furnizorii şi a reduce în acest fel preţurile, transmite MarketWatch, citat de News.ro.
Cele două companii au anunţat în luna iulie că alianţa lor va acoperi relaţiile cu furnizorii globali şi achiziţiile comune de produse sub brand propriu care nu vor fi destinare revânzării.
Cu vânzări combinate în valoare de 170 de miliarde de dolari, parteneriatul Tesco şi Carrefour are rolul să asigure preţuri mai bune din partea Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone şi alţi furnizori, care să îmbunătăţească competitivitatea grupului britanic şi a celui francez.
Tesco şi Carrefour au precizat că parteneriatul lor, care va fi coordonat prin intermediul unui plan pe termen de trei ani, va intra în vigoare în octombrie.