Cardul virtual de la Pluxee – o soluție care contribuie la digitalizarea pieței de beneficii extrasalariale
Pluxee România, partenerul global pentru beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor la locul de muncă, a lansat anul acesta cardul în format virtual, un instrument inovator, digital, ușor de folosit atât pentru angajați, cât și pentru angajatori.
O multitudine de experiențe ușor de accesat
Lansat în primăvara anului 2024, cardul în format virtual este disponibil pentru toate tipurile de beneficii extrasalariale: Pluxee Gusto, Pluxee Cadou, Pluxee Turist și Pluxee Cultură. Astfel, angajații care primesc beneficii extrasalariale de la Pluxee au acces la o mulțime de experiențe reale, la un click distanță, direct de pe telefonul mobil.
„Ne aflăm într-un moment în care avansul tehnologic se produce foarte rapid. În acest context, este foarte important să ținem pasul cu inovația și să le oferim clienților noștri cele mai noi instrumente prin care își pot dezvolta atât echipele, cât și business-ul. Soluțiile digitale reprezintă viitorul pentru piața de beneficii extrasalariale. Pluxee este una dintre companiile care susține activ digitalizarea și investește constant în soluții tehnologice care să contribuie la creșterea motivației angajaților români. Ne dorim ca un număr tot mai mare de companii să aleagă cardul virtual și astfel să susținem împreună starea de bine a angajaților”, a declarat Doris Dezzani, Chief Marketing Officer Pluxee România.
Avantaje pentru companii, angajați și planetă
Cardurile emise în format virtual de către Pluxee sunt instrumente flexibile și sigure atât pentru companii, cât și pentru angajați. Cardurile virtuale le oferă angajatorilor posibilitatea de a răspunde cât mai prompt nevoilor angajaților, care își doresc soluții ușor de folosit, prin care să salveze timp și resurse.
Pentru angajatori, cardurile virtuale reprezintă o soluție foarte avantajoasă. Pe de o parte, fac economii la bugetul companiei prin eliminarea taxelor de emitere și transport a cardurilor fizice. Pe de altă parte, gestionează în mod eficient beneficiile extrasalariale pe care le oferă angajaților, datorită procesului 100% digital de comandare și activare a cardurilor.
Cardul virtual beneficiază de emitere și activare rapidă. Companiile pot plasa comanda online. Angajații nu mai sunt nevoiți să aștepte livrarea cardului fizic. Aceștia primesc un email cu informațiile necesare activării cardului în aplicația Pluxee, iar cardul poate fi folosit imediat după activare și încărcare. Acesta poate fi utilizat cu ușurință folosind telefonul mobil sau smartwatch-ul, eliminând nevoia unui portofel fizic. Angajații pot face plăți în aceeași zi în care angajatorul activează cardul și încarcă suma aferentă beneficiului extrasalarial oferit. De asemenea, cardul Pluxee în format virtual oferă un nivel superior de securitate pentru utilizatori, fiind disponibil doar în aplicația Pluxee.
În prezent, cardul virtual este o soluție inovatoare pe care cei peste 35.000 de clienți Pluxee o pot oferi angajaților lor, fiind un instrument care contribuie la eficientizarea proceselor operaționale și la reducerea costurilor.
„Cardul virtual contribuie la simplificarea și automatizarea proceselor interne, reducând costurile operaționale și crescând eficiența. Pentru angajați, cardul virtual este o soluție digitală și ușor de folosit, care le oferă acces la o serie de experiențe diverse”, a declarat Corina Licea, Director Resurse Umane, Vienna Insurance Group Romania.
Eliminarea cardurilor fizice are un impact considerabil asupra mediului. Fiecare card virtual emis în locul unui card de plastic contribuie direct la reducerea deșeurilor de plastic și a emisiilor de gaze cu efect de seră, sprijinind astfel reducerea impactului asupra planetei. Prin trecerea la carduri virtuale, Pluxee și clienții săi contribuie la reducerea acestor emisii nocive, punând bazele unui viitor durabil.
Cardul în format virtual Pluxee disponibil pentru toate produsele (Pluxee Gusto, Pluxee Turist, Pluxee Cadou si Pluxee Cultura) marchează un pas semnificativ în procesul de digitalizare a portofoliului de produse al companiei, început în urmă cu aproape 10 ani, atunci când compania a lansat prima aplicație mobilă care permitea plata cu cardul prin intermediul smartphone-ului sau a smartwatch-ului.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News