Toate voucherele suplimentare pentru „Rabla”, epuizate în 30 de minute
Data publicării:
Foto: Agerpres
Toate cele 3.800 de prime de casare suplimentare din Programul „Rabla Clasic” pentru persoane fizice s-au epuizat, luni, în numai 30 de minute, a declarat ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu, în marja unei conferințe de specialitate.
Foto: Agerpres
„Astăzi, 16 octombrie 2017, suntem în fața unei zi minunate, pentru că în istoria Programului 'Rabla Clasic' pentru persoanele fizice, în 30 de minute toate cele 3.800 de prime de casare s-au terminat. Asta înseamnă că românii doresc să-și reînnoiască parcul auto, doresc să circule într-un mediu curat și sănătos și să circule în siguranță pe drumurile patriei. Eu mă bucur că în ședința de Guvern de săptămâna trecută s-a aprobat suplimentarea bugetului Administrației Fondului pentru Mediu cu 25 de milioane de lei, care înseamnă 3.800 de prime de casare pentru Programul 'Rabla Clasic' pentru persoane fizice. În cele 13 ediții de când există, astăzi suntem într-o perioadă istorică în care s-au epuizat, cum vă spuneam, toate cele 3.800 de prime de casare suplimentare, în 30 de minute. În același timp, pentru să suntem în această săptămână dedicată schimbărilor climatice, vreau să amintesc, bineînțeles, și de Programul 'Rabla Plus'. Sperăm ca, până la sfârșitul anului, să putem spune că este într-adevăr un program de succes. Românii se îndreaptă și către cumpărarea de mașini care nu poluează, respectiv mașini 100% electrice sau mașini plug-in hibrid”, a declarat Grațiela Gavrilescu.
În data de 11 octombrie, Guvernul a aprobat în ședința săptămânală suplimentarea cu 25 de milioane de lei a bugetului destinat Programului "Rabla Clasic" pentru persoane fizice.
Începând din 18 mai 2017, persoanele fizice și cele juridice pot accesa Programele de stimulare a înnoirii Parcului auto național - „Rabla Clasic” și „Rabla Plus”. Bugetul anunțat la momentul respectiv în cazul programului „Rabla Clasic” se situa la 180 de milioane de lei, iar cel pentru „Rabla Plus” la 45 de milioane de lei.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.