Termenul de garanție al unui produs este în general între 30 de zile și doi ani. În acest interval, poate fi reparat gratuit sau înlocuit. Potrivit legii, vânzătorul nu este obligat să vă dea banii înapoi sau să schimbe obiectul dacă nu vă mai place culoarea, modelul sau croiala, în cazul hainelor. Trebuie ca produsul să nu mai funcționeze sau să aibă un defect. Unele magazine însă aplică politica bunăvoinței: puteți returna produse în garanție fără prea multe explicații.
Trebuie să aduceți produsul în ambalajul original sau cu eticheta magazinului, însoțit de factură sau de bonul fiscal. Dacă în magazin nu există în stoc un produs identic cu cel defect, atunci aveți dreptul să vă primiți banii înapoi.
În cazul în care credeți că anumite drepturi v-au fost încălcate, trebuie să vă adresați, mai întâi, magazinului pentru rezolvarea lor pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu se întâmplă, trebuie să faceți o plângere la ANPC.