Traficul feroviar nu a fost afectat de trecerea la ora de iarnă. Au fost însă călători care au uitat de schimbarea orei şi au ajuns în gări cu mult înainte de plecarea trenurilor.
Discuţie la casa de bilete între un călător nemulţumit şi angajata CFR:
„- Ora s-a dat aşa înapoi sau înainte?
- Ora 4.00 a devenit ora 3.00.
- Vai...
- Ce s-a întâmplat?
- Păi şi acum stau atâtea ore sau cum?
- Dumneavoastră ştiaţi că se schimbă ora?
- Ştiam că se schimbă ora, dar trebuia să anunţe... prin staţie.
Călătorii din trenurile aflate pe traseu la momentul schimbării orei au fost anunţaţi, înainte de plecare, că garniturile vor opri, timp de o oră. Spre exemplu, garnitura care a plecat de la Timişoara la 22:10 cu destinaţia Bucureşti a aşteptat reglarea orarului în Caransebeş.
ORA DE IARNĂ 2014. Efectele trecerii la ora oficială de iarnă
„A stat vreo trei sferturi de oră, pe urma a mers vreo 10 minute înceeet, uşor, uşor şi pe urmă a luat-o normal. A zis că la 7 30 ajunge în Bucureşti şi am zis: ora nouă sau ora veche? Şi a zis nu, ora noua. Păi şi atunci o oră ce facem? Ei zice... ce-om putea”, povesteşte un călător.
În Cluj, unii călători şi-au exprimat nemulţumirea: „Cine m-a pus să plec astăzi?”.
Obosiţi de călătoria lungă, unii pasageri au găsit binevenită pauza impusă de schimbarea orei: „Sunt tare bucuros că pot să şi fumez. Sincer vă spun, că în tren nu este voie”.
65 de trenuri au oprit pe traseu noaptea trecută, iar trecrea de la ora de vară la cea de iarnă s-a produs fără niciun incident neplăcut.