STS: 4,4 milioane de apeluri la 112 din greșeală sau pentru a face farse, în 2020

Data publicării:
Telefon și monitor pe un birou de la serviciul 112.
Cum a reușit un tânăr din Galați să pună Poliția pe jar. Foto Facebook / STS

Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) susține că numărul 112 a fost apelat în 2020 de 4,4 milioane de ori din greșeală, pentru a cere informații, pentru a face farse ori pentru adresa injurii, potrivit Mediafax.

„Operatorii STS au preluat, anul trecut, peste 10 milioane de apeluri, în medie, în mai puțin de 4 secunde”, au transmis reprezentanții STS, duminică, printr-o postare pe Facebook.

Aceștia susțin că media europeană este sub 12 secunde.

Conform reprezentanților STS, pentru ca fiecare persoană care sună la 112 să primească ajutor cât mai repede, operatorii STS transferă urgențele către dispecerii agențiilor de intervenție - Ambulanță, ISU-SMURD, Poliție, Jandarmerie sau Salvamont.

„De 4,4 milioane de ori, a fost apelat numărul unic de urgență, în 2020, din greșeală, pentru a cere diverse informații, pentru a face farse ori a aduce injurii”, se mai arată în postare.

Editor : Liviu Cojan

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri