„În aparenţă, este un gest de solidaritate, cumperi de la un amărât, pentru că şi tu eşti un amărât, dar nu ştii ce se întâmplă în spate. Aceste clipuri au rolul de a conştientiza ce se întâmplă în spatele imaginii”, susține Gilda Lazăr director în cadrul unei companii de ţigări.
„Este un clip de impact. Este simpatic, este haios, este isteţ spotul”, a spus Bogdan Naumovici, şef agenţie publicitate.
Este şi un motiv pentru care a devenit viral pe internet. În câteva ore de la publicare, a fost distribuit de mii de persoane.
Alte spoturi pun accent în transmiterea mesajului pe experienţa vorbitorului: „Joci totul pe un pahar? Tocmai ai vândut pe nimic un dar de nepreţuit. Viaţa ta şi a celorlalți.”
„Când vorbeşti despre accidente, trebuie făcute dur. Trebuie făcute să te zguduie puţin, să îţi aduci aminte când te urci la volan, că s-ar putea întâmpla ceva rău”, a adăugat Bogdan Naumovici, şef agenţie publicitate.
Pentru campaniile sale împotriva traficului de fiinţe umane, Poliţia a primit ajutorul vedetelor.
„Sunt Florin Grozea de la HiQ si vă spun că în spatele unui profil frumos e pot ascunde intenţii periculoase. Tu cui dai accept?”, așa sună mesajul unui artist.
Mesajele venite de la persoane publice cunoscute sau puse pe muzică au mari şanse să fie şi receptate de cei cărora li se adresează, spun psihologii.