„În aparenţă, este un gest de solidaritate, cumperi de la un amărât, pentru că şi tu eşti un amărât, dar nu ştii ce se întâmplă în spate. Aceste clipuri au rolul de a conştientiza ce se întâmplă în spatele imaginii”, susține Gilda Lazăr director în cadrul unei companii de ţigări.
„Este un clip de impact. Este simpatic, este haios, este isteţ spotul”, a spus Bogdan Naumovici, şef agenţie publicitate.
Este şi un motiv pentru care a devenit viral pe internet. În câteva ore de la publicare, a fost distribuit de mii de persoane.
Alte spoturi pun accent în transmiterea mesajului pe experienţa vorbitorului: „Joci totul pe un pahar? Tocmai ai vândut pe nimic un dar de nepreţuit. Viaţa ta şi a celorlalți.”
„Când vorbeşti despre accidente, trebuie făcute dur. Trebuie făcute să te zguduie puţin, să îţi aduci aminte când te urci la volan, că s-ar putea întâmpla ceva rău”, a adăugat Bogdan Naumovici, şef agenţie publicitate.
Pentru campaniile sale împotriva traficului de fiinţe umane, Poliţia a primit ajutorul vedetelor.
„Sunt Florin Grozea de la HiQ si vă spun că în spatele unui profil frumos e pot ascunde intenţii periculoase. Tu cui dai accept?”, așa sună mesajul unui artist.