Trebuie să fiţi informat temeinic înainte de a cumpăra. Comerciantul este obligat să vă dea datele de contact ale companiei, caracteristicile produsului, prețul, metodele de plată, costurile şi durata livrării. Dacă informațiile de pe site nu sunt clare și datele de contact lipsesc, nu faceţi cumpărături de acolo.
Mai ţineţi cont de câteva reguli simple. Verificaţi dacă există costuri suplimentare, cum ar fi situația în care plătiţi cu cardul de credit. De asemenea, nu strică să comparaţi prețurile cu cele de pe alte site-uri. Salvaţi mereu sau păstraţi o copie imprimată a comenzii, a confirmării ei, precum și a condițiilor generale de vânzare. Nu confirmaţi comanda până nu sunteţi sigur de costul total.
Aveţi dreptul să vă răzgândiţi și să vă primiţi banii înapoi. Dacă nu sunteţi mulţumit, puteţi returna produsul în zece zile lucrătoare din momentul livrării și puteţi primi banii înapoi, fără să fiţi nevoit să explicaţi motivul și fără penalități. Singurele costuri care vă privesc ar putea fi cele de returnare a produsului. În ţările Uniunii Europene, perioada în care te poți răzgândi poate varia între 7 și 15 zile.