A început, oficial, sezonul sărbătorilor de iarnă. Ceea ce înseamnă că este şi vremea căutării celor mai frumoase cadouri. Anul acesta, magazinele online se aşteaptă la o creştere a vânzărilor. Şi estimează că fiecare client va va cheltui, în medie, 660 de lei.
Scrisoarea pentru Moş Crăciun nu este deloc o sarcină uşoară. Mai ales atunci când moşul are un buget limitat, iar cel mic vrea de toate. Aşa că în faţa rafturilor va trebui să se decidă ce jucărie va primi sub brad.
-”Mereu mergi cu ea la cumpărături?”
Copil: „Nu chiar mereu, uneori și cu tati, și toți 3.”
-”De ce preferați să mergeți cu el?”
Mamă: „Ca să își aleagă singur și să fiu eu ca și părinte consiliat, să știu ce anume își alege copilul.”
Cei care nu au timp să ia magazinele la pas, fac cumpărăturile online. N-au nevoie de consiliere în ceea ce priveşte produsul. Aproape toţi se bazează pe evaluările lăsate de ceilalţi clienţi.
„Prefer să stau un pic pe net, să văd mai multe variante. Online am accees mult mai ușor la fiecare produs în parte.”
„Online nu stai la coadă, poţi să vezi mai multe.”
„Îl aduce curierul la ușă, nu mai trebuie să stau în timpul zilei, stau și eu la 1-2 noaptea, când am mai mult timp.”
Iar comercianţii online estimează că românii vor fi mai generoşi, de aceste sărbători. Vor da în medie 660 de lei pe cadourile pentru familie, cu 6% mai mult comparativ cu anul trecut. Iar pentru fiecare dar românii ar fi pus deoparte în jur de 100 de lei. Ceva mai puţini bani vor da, însă, pe cadourile pentru colegi.