FOTO: Gulliver/Getty Images
Printre cei care s-au alăturat campaniei, lansate luni de fosta jurnalistă Oana Dobre, s-au numărat Unicef România, Organizația Salvați Copiii sau Fundația Seeding Knowledge Foundation, scrie Agerpres.
"Este un hashtag pentru părinții și non-părinții care vor să lupte împotriva bătăii ca metodă de disciplină. Dacă vreți să participați, puneți pe wall-ul vostru o fotografie însoțită de hashtagul #37lasută. Pentru că, în România, 63% dintre părinți își bat copiii. Noi suntem ceilalți", a fost mesajul postat de Oana Dobre și preluat de sute de părinți din România.
De asemenea, aceștia au postat fotografii, majoritatea surprinzând copii zâmbitori sau familii fericite.
"Dar evident că dintr-un motiv egoist și interesat am făcut hashtagul! Ca să curmăm suspansul vi-l și spun: sunt direct interesată ca, atunci când fiica-mea va crește, să aibă colegi de generație mai puțini copii bătuți. Pentru că îi doresc fiică-mii o viață cât mai senină. Și, atunci când va decide cu cine își va petrece viața, sunt direct interesată să aibă o șansă mai bună de a găsi un om netraumatizat. În momentul ăsta, riscul de a nu-mi ieși planul ocult e de 63%. Poate, încet-încet, vom fi mai mulți decât 37%. Sau poate nu. Dar știu că, direct interesată și egoistă fiind, o să fac tot ce pot pentru asta", a mai scris Oana Dobre pe Facebook.
De asemenea, Unicef România a făcut apel la stoparea violenței împotriva copiilor. "Bătaia nu este o metodă de disciplină, ci o formă de abuz pe care niciun copil nu ar trebui să o cunoască", spun reprezentanții Unicef România pe Facebook.