Ore de aşteptare fără explicaţii pentru pasagerii unei curse Wizz Air
Data actualizării: Data publicării:
Aproape șase ore au aşteptat sâmbătă la Otopeni pasagerii unei curse Wizz Air. Au fost peste o sută de oameni care aveau bilete către Barcelona. Avionul era programat să decoleze la începutul serii, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Pasagerii spun că au primit explicaţii foarte târziu din partea companiei şi numai după ce au formulat reclamaţii oficiale.
„Singura explicatie pentru întârziere a fost că fac tur-retur cu avioanele și din cauza altei curse a întârziat și aceasta. Am făcut și plângere oficială pe site, au trecut vreo trei ore și după trei ore am primit o apă plată și un sandviș,
nu am primit niciun fel de explicații și nu e un sistem pus la punct să iei legătura cu ei, să știi ce să faci, ce s-a întâmplat. Sunt peste 100 de persoane și suntem ultimii rămași cu cursa asta”, a declarat pentru Digi24 Alex Ghica, pasager.
Firma aeriană nu a răspuns, sâmbătă seara, solicitărilor Digi24 de clarificare a situaţiei. Duminică, a trimis următoarele PRECIZĂRI WIZZ AIR:
"Zborul W6 3175, de la București la Barcelona, a fost întârziat din cauza unei verificări tehnice neprevăzute a aeronavei, de pe parcursul zilei. Pasagerilor li s-au oferit alimente și apă, conform politicii WIZZ și a regulamentului UE. Wizz Air își cere scuze pasagerilor pentru acest inconvenient, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor este prioritară", au declarat reprezentanți ai companiei.